לאחר שבנט הביע את הסכמתו לקבל את תיק הבריאות: אין תגובה מהליכוד

איתי גדסי No Comments on לאחר שבנט הביע את הסכמתו לקבל את תיק הבריאות: אין תגובה מהליכוד

אמש שר הביטחון הצהיר כי ישמח לקבל אליו את תיק הבריאות יחד עם האחריות לטיפול במשבר הקורונה. בליכוד לא מגיבים מאז הודעתו של בנט

Yamina party member Naftali Bennett attends the Srugim conference in Jerusalem on September 2, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ??????? ???? ???? ?????? ????? ??? ????? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון נפתלי בנט מעדכן היום (רביעי) כי לאחר שהביע את הסכמתו לקבל את תיק הבריאות במערכה מול הקורונה, "לא התקבלה מאז אתמול שום תגובה מטעם הליכוד, באף ערוץ, לעניין הטלת תיק הבריאות על השר בנט" הבהירו בלשכת שר הביטחון.

אמש שר הביטחון הביע לראשונה את הסכמתו הפומבית לקבל אליו את תיק הביטחון, לאחר ששר הבריאות היוצא יעקב ליצמן הכריז כי הוא עובר למשרד השיכון.

בנטו אמש אמש, "אם רה"מ נתניהו יציע לי את משרד הבריאות ואת ניהול מערך הקורונה,אירתם למשימה. זו משימה לאומית של ממש. כדי להיערך לגל תחלואה נוסף שאולי יגיע בסתיו, נדרשת היערכות וביצוע מהלכים משמעותיים". בנט הוסיף, "חייבים להיות מוכנים מראש כדי שלא נצטרך לסגור את כלכלת ישראל ולפגוע אנושות בפרנסת מיליון ישראלים".



0 תגובות